Maciej Nykiel z Fly.pl w „Pytaniu na śniadanie"

Data publikacji:

Piasek na plaży uniemożliwiał lepienie babek, a w samolocie był...przeciąg, czyli najzabawniejsze reklamacje turystów

Kto z nas nie lubi wakacji? Piaszczysta plaża, krystalicznie czyste morze, beztroskie wieczory spędzony z przyjaciółmi i wyśmienite regionalne dania. Cały rok pracujemy, aby pozwolić sobie na upragniony urlop i z niecierpliwością odliczamy dni do wylotu. A później nieopisana radość, szaleństwo na krętych zjeżdżalniach, zwiedzanie i zabawa. Andrea Kobielska, stewardessa i Maciej Nykiel, dyrektor zarządzający Fly.pl., w programie „Pytanie na śniadanie” opowiadali o pourlopowych refleksjach turystów, czyli reklamacjach. „Bardzo często wyjeżdżając na wakacje mamy drugą osobowość, ja to nazywam syndromem zmiany otoczenia. W Polsce jesteśmy kimś innym, a na urlopie jesteśmy kimś innym – te dwie osobowości nie do końca się uzupełniają” – podkreśla Nykiel. Jeśli chcecie odkryć najciekawsze uwagi turystów, zapraszamy do oglądania poniższego video! A jeśli bardziej interesuje Was zaplanowanie własnego wypoczynku, sprawdźcie nasze oferty na lato 2017

źródło: //pytanienasniadanie.tvp.pl/33128481/polak-na-wakacjach-najciekawsze-historie

FLY.PL