REGULAMIN akcji „Gwarancja Najniższej Ceny” oferty na FLY.PL:
    1. Przedmiotem akcji jest oferta turystyczna prezentowana na stronie internetowej biura podróży FLY.pl.
    Aby można zastosować Gwarancję Najniższej Ceny każdorazowo należy potwierdzić dostępność miejsc, warunki, świadczenia oraz ostateczna cena wybranej oferty w formie pisemnej, poprzez e-mail lub fax przez doradcę wakacyjnego Centrum Rezerwacji FLY.PL.
    2. „Gwarancja najniższej ceny” oznacza, że FLY.PL gwarantuje wszystkim Klientom dokonującym zakupu wycieczki turystycznej w serwisie internetowym www.fly.pl, że w momencie dokonania zakupu w żadnym innym biurze podróży na terenie Polski i prezentującym ofertę organizatorów posiadąjacych wpis do CEOiPT nie będą mieli możliwości dokonania zakupu tej samej oferty, z takimi samymi świadczeniami i warunkami podróży tego samego organizatora, po niższej cenie.
    3. Czas dokonania zakupu definiowany jest jako data i dokładna godzina dokonania/założenia rezerwacji w
    systemie organizatora.
    4. Jeżeli ceny ofert turystycznych wyrażone są w innej walucie niż PLN (EUR,USD), dla celów porównania ofert stosuje się ceny
    wyrażone również we wskazanych walutach obcych.
    5. Jeżeli Klient, który dokonał rezerwacji i zakupu oferty turystycznej we FLY.PL zwróci się do FLY.pl z udokumentowaną dostępnością tej samej wycieczki tego samego organizatora, ale w innym biurze podróży po niższej cenie w tym samym dniu i w tym samym czasie, wówczas FLY.PL zwróci mu podwójną różnicę w stosunku do zapłaconej wcześniej kwoty we FLY.PL. Dodatkowo FLY.PL przekaże BON podarunkowy do FLY.PL o nominale 200 zł do wykorzystania na następną wycieczkę.
    6. Definicja „takiej samej wycieczki turystycznej”:
    a. zorganizawana wycieczka zagraniczna;
    b. zorganizowana przez tego samego organizatora (touroperatora);
    c. oferta zawierająca takie same świadczeniami (ten sam hotel, ten sam rodzaj transportu, ten sam rodzaj pokoju, ten sam rodzaj wyżywienia, tą samą długość pobytu, ten sam rodzaj ubezpieczenia);
    d. oferta z takimi samymi warunkami przelotu (ten sam termin wylotu, to samo lotnisko wylotowe, przelot realizowany tą samą linią lotniczą);
    e. impreza oferowana w systemie rezerwacyjnym na podstawie tego samego katalogu Touroperatora oraz tego samego numeru komunikatu Touroperatora.
    7. Akcja „Gwarancja Najniższej Ceny” na FLY.PL obowiązuje tylko w momencie dokonania rezerwacji i zakupu danej oferty we FLY.PL i odnosi się do ofert turystycznych, które są dostępne, tzn. na które są możliwe do rezerwacji i potwierdzeni w danej chwili.
    8. Zwrot kwoty stanowiącej różnicę w cenie, o której mowa w pkt.5, jest dokonywany przez FLY.PL w formie przelewu bankowego w ciągu 10 dni od dnia dokonania zakupu oferty we FLY.PL.
    10. Przekazanie BONU o którym mowa w pkt.5 o wartości 200 zł nastąpi w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu oferty turystycznej. BON zostanie przekazany drogą elektroniczną na adres email wskazany przez Klienta.
    11. Dowodem potwierdzającym występowanie tej samej oferty w niższej cenie niż na FLY.PL jest pisemne oświadczenie przekazane przez inne biuro podróży dostarczone przez Klienta do FLY.PL. Pismo to musi zawierać dokładne dane teleadresowe biura podróży wystawiającego oświadczenie, datę i godzinę wystawienia wraz z pieczątką oraz potwierdzać, że oferta posiadająca określone warunki i świadczeniami podróży, które zostały zdefiniowane w pkt.6 jest dostępna w danym dniu i godzinie poniższej cenie, aniżeli cena zapłacona przez Klienta tego samego dnia we FLY.PL.
    12. Dowód wskazany w powyższym punkcie powinien być przekazny do FLY.PL w formie skanu drogą elektroniczną na adres: rezerwacje@fly.pl
    13. Bon przekazany w ramach Gwarancji Najniższej ceny może być wykorzystany do kolejnej rezerwacji. Rezerwacje z użyciem bonu nie łączą się z żadnymi promocjami.
    14. Regulamin akcji Gwarancja Najniższej Ceny dostępny jest na stronie: fly.pl/regulamin-gwarancja-najnizszej-ceny/
    15. Niniejszy regulamin może zostać zmieniony przez FLY w każdym czasie.