REGULAMIN REALIZACJI VOUCHERÓW TURYSTYCZNYCH

    I. Zakres regulaminu.

    Niniejszy regulamin realizacji Voucherów, dalej zwany Regulaminem, określa zasady wydawania i realizacji voucherów turystycznych (dalej: Voucher).

    II. Wystawca Voucherów:

    Podmiotem emitującym Vouchery jest spółka pod firmą Fly.pl Sp. z o.o. z siedziba przy ul. Nowogrodzkiej 42, 00-695 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000277164, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 1.001.000,- złotych, posługująca się numerem NIP 701-00-57-382, zwana dalej „FLY”.

    III. Voucher:

    1. Voucher jest znakiem legitymacyjnym uprawniającym posiadacza Voucheru do jego wymiany na wybrane usługi turystyczne, dostępne w ofercie FLY, prezentowanej na stronie internetowej: www.fly.pl

    2. Voucher może być zrealizowany przy zakupie następujących rodzajów usług turystycznych znajdujących się w ofercie FLY, prezentowanej na wskazanej na stronie www.fly.pl: wycieczki lotnicze (produkty touroperatorów), bilety lotnicze i hotele miejskie.

    3. Każdy Voucher zawiera co najmniej poniższe informacje:
    1) nazwa „Bon wakacyjny”
    2) nominał
    3) serię i numer
    4) logo FLY.PL
    5) data ważności Voucheru
    6) dane wystawcy Voucheru

    4. Voucher nie jest imienny i może być przekazywany innym osobom.

    5. Wartość Voucheru ustalana będzie przez FLY dla każdej emitowanej serii.

    IV. Okres dystrybucji Voucherów:

    Vouchery dystrybuowane będą w okresie od 01.06.2016 do 31.07.2016r.

    V. Zasady dystrybucji Voucherów:

    1. Vouchery dystrybuowane będą przez spółkę pod firmą Rencloda Marketing  (dalej: Rencloda), zgodnie z postanowieniami umowy łączącej FLY z Rencloda.

    2. FLY nie ponosi odpowiedzialności za sposób dystrybucji Voucherów przez Rencloda. Osobom, które nie otrzymały Voucheru od Rencloda, nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do FLY.

    VI. Sposób realizacji Voucheru

    1. Voucher może być realizowany przez każdą osobę, która jest posiadaczem Voucheru (Posiadacz Voucheru).

    2. Voucher może być zrealizowany wyłącznie we FLY.

    3. Okres ważności Voucheru jest umieszczony jest na jego awersie. Data ważności Voucheru oznacza dzień, do którego musi nastąpić rezerwacja usługi turystycznej i dokonanie płatności przy pomocy Voucheru. Termin realizacji usługi turystycznej może być późniejszy niż data ważności Voucheru. Po upływie daty ważności Voucher nie może być realizowany.

    4. Minimalna wartość usługi turystycznej, której zakup może być dokonywany z użyciem Voucheru, jest wyznaczona nominałem Voucheru, niezależnie od ilości osób, których rezerwacja dotyczy.

    5. Vouchery nie mogą być zamienione na gotówkę, nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce w przypadku gdy posiadany Voucher, opiewa na kwotę wyższą niż cena za nabywaną usługę turystyczną. Jeśli cena nabycia usługi turystycznej jest niższa od wartości Voucheru, kwotę różnicy posiadacz Voucheru może wykorzystać przy płatności za kolejną usługę turystyczną nabywaną od FLY, w okresie ważności Voucheru. Jeśli cena nabycia usługi turystycznej jest wyższa niż wartość Voucheru, kupujący usługę Posiadacz Voucheru dopłaca różnicę kartą kredytową, przelewem, bądź gotówką.

    6. W celu realizacji Voucheru posiadacz Voucheru kontaktuje się z FLY za pomocą dowolnego kanału kontaktu, wskazanego na stronie internetowej: www.fly.pl/kontakt

    7. W momencie dokonywania rezerwacji usługi turystycznej przez telefon, kupujący usługę Posiadacz Voucheru powinien zaznaczyć, że płatność za nabywaną usługę będzie dokonywana z udziałem Voucheru.

    8. Vouchery nie kumulują się z innymi promocjami organizowanymi przez FLY.

    9. Voucherów o podanych poniżej numerach nie można łączyć ze sobą i mogą zostać wykorzystane wyłącznie przez osoby, które otrzymały je bezpośrednio od Fly.pl. Data ważności poniższych voucherów określona jest na każdym voucherze i nie ulega przedłużeniu na kolejny okres.

    VII. Reklamacje

    1. Reklamacje dotyczące kwestii związanych z realizowaniem Voucherów Posiadacz Voucheru może zgłaszać FLY, na adres: Fly.pl Sp. z o.o. ul. Nowogrodzka 42, 00-695 Warszawa.

    2. Reklamacje będące następstwem zakupu, przy użyciu Voucheru, określonych usług turystycznych i/lub sposobu ich realizacji, Posiadacz Voucheru winien składać zgodnie z zasadami zawartymi w Ogólnych Warunkami Uczestnictwa w Imprezach Turystycznych Organizatora imprezy turystycznej, którą zakupił.

    VIII. Dane osobowe.

    1. Posiadacz Voucheru, przy realizacji Voucheru, wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych umieszczonych w Zamówieniu/przekazanych przy zakupie usługi turystycznej przy użyciu Voucheru, w informatycznej bazie danych fly.pl, której administratorem jest FLY, dla potrzeb realizacji Zamówienia oraz na potrzeby marketingowe FLY.

    2. Posiadacz Voucheru, wyraża również zgodę na przekazanie swoich danych zawartych w Zamówieniu, podmiotom, które współpracują z FLY przy realizacji Zamówienia.

    IX. Informacje dodatkowe

    Regulamin dostępny jest na stronie www.fly.pl/regulamin_cooper_vision

    Niniejszy regulamin może zostać zmieniony przez FLY w każdym czasie.