Serwis FLY.PL w nowej odsłonie!

    Komunikaty
    Paulina Rutecka
    Biuro podróży FLY.PL uruchomiło nową odsłonę serwisu do rezerwacji wycieczek – stronę bardziej intuicyjną, przejrzystą i zoptymalizowaną pod najnowsze trendy w turystyce oraz e-Commerce.

    Co się zmienia w nowym serwisie?

    Nowa strona FLY.PL jest prostsza w obsłudze i bardziej czytelna. Ułatwienia w ścieżce rezerwacyjnej zgodnie z założeniami User Experience, dostosowanie portalu do aktualnych wytycznych Google’a, nowa szata graficzna i jeszcze więcej wartościowych treści to kilka z podstawowych zmian.

    Serwis został dostosowany pod nowe trendy w turystyce i nowy produkt, m.in. city breaki i coraz bardziej popularne wycieczki objazdowe. W ścieżce rezerwacyjnej pojawiły się także usługi dodatkowe, np. możliwość zarezerwowania parkingu przy lotnisku. Łatwiejsza nawigacja skraca czas wyboru oferty a nowe funkcjonalności pozwalają dopasować ją pod wymagającego Klienta.

    Na nowej stronie łatwiej porównasz hotele

    W nowym serwisie FLY.PL zostały wyeksponowane największe atuty rezerwacji w internetowym biurze agencyjnym, czyli możliwość porównania ofert różnych organizatorów. Nowa prezentacja produktu dotyczy nie tylko wyglądu strony, lecz także rozbudowania najbardziej istotnych dla Klienta elementów oferty, szczególnie w wersji mobilnej. Użytkownik w przejrzysty sposób widzi, który hotel jest najtańszy, jakie ma możliwości zakwaterowania i ma jasno przedstawioną kalkulację ceny na każdym kroku.

    Strategia mobile first

    FLY.PL odchodzi od sche­ma­tu, w któ­rym pierw­szym kro­kiem jest bu­do­wa wer­sji de­sk­to­po­wej, a do­pie­ro póź­niej do­sto­so­wywanie jej do urządzeń mo­bil­nych. Za­miast okra­jać pro­duk­t pod smart­fo­ny i ta­ble­ty, nowa strona powstała od bar­dzo funk­cjo­nal­nej wer­sji mo­bil­nej, która następ­nie została roz­bu­do­wy­wa­na pod więk­sze ekra­ny.

    Nowa strona zgodnie z bieżącymi trendami jest zoptymalizowana pod mobile, w jeszcze większym stopniu niż poprzednia. Od dawna widzimy, jak duży potencjał ma ten kanał w perspektywie zakupów internetowych. Pracujemy nad kolejnymi udoskonaleniami, uruchomienie nowego serwisu to mocny początek zmian – wyjaśnia Kacper Daszke, Dyrektor Marketingu i e-Commerce FLY.PL.

    Nowoczesny wygląd i łatwość użytkowania

    Strona została stworzona zgodnie z aktualnymi wymogami web-usability, czyli najwyższymi standardami pod względem łatwości użytkowania i funkcjonalności. W serwisie FLY.PL zastosowane zostały wytyczne dotyczące projektowania „przyjaznych” (user-friendly) stron internetowych. Wizualna lekkość, nowoczesny design i przejrzystość – to wyraźne atuty nowego FLY.PL. Serwis został wzbogacony o duże zdjęcia, dzięki którym użytkownik już na etapie wyboru wycieczki może oczami wyobraźni przenieść się na wakacje.

    Prezentowana dziś strona jest jednym z etapów zaplanowanych zmian technologicznych i wizualnych naszego serwisu. Nowa odsłona FLY.PL to nasz największy projekt, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Jestem przekonany, że będzie ona krokiem milowym w dalszym rozwoju firmy – podsumowuje Grzegorz Bosowski, Prezes FLY.PL.

    FLY.PL