Biuro podróży FLY.PL uruchomiło nową odsłonę serwisu do rezerwacji wycieczek – stronę bardziej intuicyjną, przejrzystą i zoptymalizowaną pod najnowsze trendy w turystyce oraz e-Commerce.
Co się zmienia w nowym serwisie?
Nowa strona FLY.PL jest prostsza w obsłudze i bardziej czytelna. Ułatwienia w ścieżce rezerwacyjnej zgodnie z założeniami User Experience, dostosowanie portalu do aktualnych wytycznych Google’a, nowa szata graficzna i jeszcze więcej wartościowych treści to kilka z podstawowych zmian.
Serwis został dostosowany pod nowe trendy w turystyce i nowy produkt, m.in. city breaki i coraz bardziej popularne wycieczki objazdowe. W ścieżce rezerwacyjnej pojawiły się także usługi dodatkowe, np. możliwość zarezerwowania parkingu przy lotnisku. Łatwiejsza nawigacja skraca czas wyboru oferty a nowe funkcjonalności pozwalają dopasować ją pod wymagającego Klienta.
Na nowej stronie łatwiej porównasz hotele
W nowym serwisie FLY.PL zostały wyeksponowane największe atuty rezerwacji w internetowym biurze agencyjnym, czyli możliwość porównania ofert różnych organizatorów. Nowa prezentacja produktu dotyczy nie tylko wyglądu strony, lecz także rozbudowania najbardziej istotnych dla Klienta elementów oferty, szczególnie w wersji mobilnej. Użytkownik w przejrzysty sposób widzi, który hotel jest najtańszy, jakie ma możliwości zakwaterowania i ma jasno przedstawioną kalkulację ceny na każdym kroku.
Strategia mobile first
FLY.PL odchodzi od schematu, w którym pierwszym krokiem jest budowa wersji desktopowej, a dopiero później dostosowywanie jej do urządzeń mobilnych. Zamiast okrajać produkt pod smartfony i tablety, nowa strona powstała od bardzo funkcjonalnej wersji mobilnej, która następnie została rozbudowywana pod większe ekrany.
– Nowa strona zgodnie z bieżącymi trendami jest zoptymalizowana pod mobile, w jeszcze większym stopniu niż poprzednia. Od dawna widzimy, jak duży potencjał ma ten kanał w perspektywie zakupów internetowych. Pracujemy nad kolejnymi udoskonaleniami, uruchomienie nowego serwisu to mocny początek zmian – wyjaśnia Kacper Daszke, Dyrektor Marketingu i e-Commerce FLY.PL.
Nowoczesny wygląd i łatwość użytkowania
Strona została stworzona zgodnie z aktualnymi wymogami web-usability, czyli najwyższymi standardami pod względem łatwości użytkowania i funkcjonalności. W serwisie FLY.PL zastosowane zostały wytyczne dotyczące projektowania „przyjaznych” (user-friendly) stron internetowych. Wizualna lekkość, nowoczesny design i przejrzystość – to wyraźne atuty nowego FLY.PL. Serwis został wzbogacony o duże zdjęcia, dzięki którym użytkownik już na etapie wyboru wycieczki może oczami wyobraźni przenieść się na wakacje.
– Prezentowana dziś strona jest jednym z etapów zaplanowanych zmian technologicznych i wizualnych naszego serwisu. Nowa odsłona FLY.PL to nasz największy projekt, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Jestem przekonany, że będzie ona krokiem milowym w dalszym rozwoju firmy – podsumowuje Grzegorz Bosowski, Prezes FLY.PL.