FLY.PL na targach E-Solutions!

Autor: Marta Piotrowska, Data publikacji:

Omnichannel, czyli wielokanałowość sprzedaży przyszłością handlu!

Specjaliści podkreślają, że rynek e-biznesu dynamicznie się rozwija, a firmy coraz częściej decydują się prowadzić sprzedaż za pośrednictwem Internetu – współczesny klient chce robić zakupy szybko, wygodnie i tanio! Zorganizowane w Warszawie targi E-Solutions były okazją, aby zapoznać się z nowościami w branży oraz innowacyjnymi rozwiązaniami dla firm, które prowadzą swoją działalność online. Omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa to możliwość połączenia metod on i offline, dzięki którym oferta skierowana do klientów jest lepiej spersonalizowana. Jak skutecznie wdrożyć nową metodę i czy może ona funkcjonować dłużej niż rok? Na takie pytania próbowali odpowiedzieć goście forum e-commerce, które odbyło się w ramach targów, pod patronatem Polskiej Izby Gospodarki Elektronicznej.

Uczestnicy debaty jednogłośnie stwierdzili, że dla klienta najważniejsza jest spójność w procesie sprzedaży, czyli możliwość rozpoczęcia zakupów za pomocą jednego kanału i sfinalizowanie transakcji za pomocą drugiego. Omnichannel pozwala nie tylko dopasować usługę do indywidualnych potrzeb internauty, ale również umożliwia przedstawienie mu oferty i ceny adekwatnej do oczekiwań. Maciej Nykiel, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu FLY.PL, zwrócił uwagę, że wdrażając nowe technologie, ważna jest elastyczność, która pozwala dopasować się do zmienności rynku.

Zachęcamy do zapoznania się z relacją z przebiegu forum, która jest dostępna tutaj i nowościami na lato 2016. Udane wakacje? Tylko z FLY.PL!

 

źródło: http://www.ecommercepolska.pl/pl/o-nas/aktualnosci/luty-2016/relacja-z-drugiego-dnia-forum-e-commerce

FLY.PL