Strona została stworzona zgodnie z aktualnymi wymogami web-usability, czyli najwyższymi standardami pod względem łatwości użytkowania i funkcjonalności. W serwisie FLY.PL zastosowane zostały wytyczne dotyczące projektowania „przyjaznych” (user-friendly) stron internetowych. Serwis został wzbogacony o duże zdjęcia, dzięki którym użytkownik już na etapie wyboru wycieczki może oczami wyobraźni przenieść się na wakacje.
– Serwis FLY.PL zbudowany jest w oparciu o trzy filary: użyteczność, szybkość i prostotę. Zbadaliśmy zachowania i potrzeby naszych użytkowników zgodnie z założeniami UX (User Experience) i w oparciu o te dane oraz najnowsze trendy postawiliśmy na minimalistyczny wygląd, jasną kolorystykę, łatwość i szybkość nawigacji oraz maksymalne uproszczenie.
Zadbaliśmy, by Klient FLY.PL w serwisie znalazł wszystko, czego potrzebuje do podjęcia decyzji zakupowej, m.in. unikatowy content z mnóstwem wartościowych treści i praktycznych informacji czy wiarygodne opinie i oceny z portalu TripAdvisor. Łatwiejsza nawigacja skraca czas wyboru oferty i daje możliwość rezerwacji przy minimalnej liczbie kliknięć. Zaproponowane przez nas rozwiązania wyznaczają trendy w branży sprzedaży wycieczek turystycznych i są chętnie powielane przez serwisy konkurencyjne – dodaje Kacper Daszke, Dyrektor Marketingu i e-Commerce.