FLY.PL z nagrodą e-Commerce Polska awards 2020

    Magdalena Krutul

    Biuro podróży FLY.PL wyróżnione wśród liderów branży e-commerce. Serwis do rezerwacji wycieczek i biletów lotniczych otrzymał nagrodę za Design Roku w kategorii Design&Usability

    E-Commerce Polska awards to prestiżowy konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży cyfrowej. Skierowany jest do przedstawicieli e-sklepów, platform internetowych, e-usług oraz e-finansów. Jury konkursu tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, uznane autorytety branży e-commerce.

    Design & Usability (Design Roku) to nagroda przyznawana za najbardziej estetyczną, przejrzystą, funkcjonalną i przyjazną klientowi stronę WWW. W tej kategorii oceniane są: estetyka strony, łatwość dotarcia do produktu, wyszukiwarka, layout zgodny ze specyfiką sklepu oraz personalizacja sklepu.

    Od początku istnienia firmy stawiamy na innowacyjność i stale poszukujemy nowych rozwiązań w sprzedaży online. Lekkość, przejrzystość a przy tym pełna funkcjonalność – to były nasze priorytety w budowaniu nowej strony. Ta nagroda to efekt wielu miesięcy prac całego zespołu i duże wyróżnienie zwłaszcza w tak trudnych czasach do prowadzenia biznesu sprzedaży wycieczek. To, że mimo kryzysu w branży turystycznej, FLY.PL zostało uznane za jeden z najlepszych podmiotów e-commerce’owych w kraju, to ogromny sukces – komentuje Grzegorz Bosowski, Prezes FLY.PL

    Wizualna lekkość, nowoczesny design i przejrzystość – to wyraźne atuty FLY.PL

    Strona została stworzona zgodnie z aktualnymi wymogami web-usability, czyli najwyższymi standardami pod względem łatwości użytkowania i funkcjonalności. W serwisie FLY.PL zastosowane zostały wytyczne dotyczące projektowania „przyjaznych” (user-friendly) stron internetowych. Serwis został wzbogacony o duże zdjęcia, dzięki którym użytkownik już na etapie wyboru wycieczki może oczami wyobraźni przenieść się na wakacje.

    Serwis FLY.PL zbudowany jest w oparciu o trzy filary: użyteczność, szybkość i prostotę. Zbadaliśmy zachowania i potrzeby naszych użytkowników zgodnie z założeniami UX (User Experience) i w oparciu o te dane oraz najnowsze trendy postawiliśmy na minimalistyczny wygląd, jasną kolorystykę, łatwość i szybkość nawigacji oraz maksymalne uproszczenie.

    Zadbaliśmy, by Klient FLY.PL w serwisie znalazł wszystko, czego potrzebuje do podjęcia decyzji zakupowej, m.in. unikatowy content z mnóstwem wartościowych treści i praktycznych informacji czy wiarygodne opinie i oceny z portalu TripAdvisor. Łatwiejsza nawigacja skraca czas wyboru oferty i daje możliwość rezerwacji przy minimalnej liczbie kliknięć. Zaproponowane przez nas rozwiązania wyznaczają trendy w branży sprzedaży wycieczek turystycznych i są chętnie powielane przez serwisy konkurencyjne – dodaje Kacper Daszke, Dyrektor Marketingu i e-Commerce.

    Uroczysta gala wręczenia nagród e-Commerce Polska awards 2020 odbyła się 24.09.2020 roku w Warszawie

    Udostępnij

    Skopuj link

    FLY.PL