Problem z wakacjami? Sprawdź, co radzi ekspert!

Autor: Monika Budzyńska, Data publikacji:

Maciej Nykiel, Dyrektor Zarządzający FLY.PL był gościem programu „Pytanie na śniadanie”

Wojskowy zamach stanu w Turcji sprawił, że część klientów zastanawia się nad rezygnacją z zaplanowanego wypoczynku. Jakie obowiązki ma wobec wczasowiczów organizator? Na powyższe pytanie odpowiedzi udzielali goście programu „Pytanie na śniadanie” – prawniczka Iga Parada oraz Maciej Nykiel, Dyrektor Zarządzający FLY.PL.

Każde biuro podróży działa w interesie klientów. Jeśli jest bezpośrednie zagrożenie życia, żaden porządny organizator, a ten rynek jest profesjonalny w Polsce, nie zdecyduje się na wysłanie samolotu – wyjaśnia Nykiel. Zawsze zalecam klientom spokojne obserwowanie wydarzeń oraz brak pośpiechu w podejmowaniu decyzji. W zupełnie innej sytuacji są osoby, które aktualnie wypoczywają w tureckich kurortach, od tych, które zaplanowały wczasy we wrześniu lub październiku. Proszę pamiętać, że jest duża część klientów, w przypadku naszego biura ponad 50%, która zdecydowała się polecieć. Druga część to osoby, które zamieniły wyjazd – dodaje gość.

Dyrektor Zarządzający FLY.PL podkreślił, że komunikaty MSZ są pilnie śledzone przez pracowników branży turystycznej."Polskie biura podróży kierują się przede wszystkim bezpieczeństwem klientów. Jesteśmy zainteresowani tym, żeby klienci byli bezpieczni i tutaj podejmujemy na pewno rozsądne decyzje". 

Zachęcamy do zapoznania się z całością wywiadu!

Zespół FLY.PL

źródło:http://pytanienasniadanie.tvp.pl/26236369/zwrot-kosztow-za-niechciany-urlop

FLY.PL