REGULAMIN akcji „Gwarancja Bezpieczeństwa Zakupu Wakacji we FLY.PL”

    I. Nazwa promocji:

    „Gwarancja Bezpieczeństwa Zakupu Wakacji we FLY.PL” (dalej zwana „Gwarancją” lub „Promocją”).

    II. Regulamin

    Niniejszy regulamin akcji promocyjnej pod nazwą „Gwarancja Bezpieczeństwa Zakupu Wakacji we FLY.PL” (dalej jako „Regulamin”), określa warunki akcji promocyjnej związanej ze sprzedażą imprez turystycznych i sposób realizacji Gwarancji.

    III. Organizator Promocji

    Podmiotem organizującym Promocję jest spółka pod firmą Fly Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-695) przy ul. Nowogrodzka 42, wpisaną pod numerem KRS 0000756308 w Rejestrze Przedsiębiorców KRS, będącą podatnikiem podatku od towarów i usług VAT dysponującym numerem identyfikacji podatkowej NIP 7010891205, zwana dalej „FLY.PL” lub „Organizatorem”. FLY.PL jest „agentem turystycznym” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (dalej „UoSUT”).

    IV. Zasady i sposób prowadzenia Promocji

    1. Promocja skierowana jest do osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, które w okresie od dnia 01.01.2019 roku do odwołania nabędą za pośrednictwem FLY.PL imprezę turystyczną prezentowaną na stronie internetowej biura podróży FLY.PL (zwanych dalej „Klientami”) z wyłączeniem pracowników Organizatora oraz ich małżonków, wstępnych, zstępnych oraz rodzeństwa.

    2. Informacja o Promocji i jej Regulamin zostanie podana przez Organizatora w materiałach reklamowych oraz na stronie internetowej pod bezpośrednim adresem: fly.pl/promocja-gwarancja-bezpieczenstwa, oraz na fly.pl/regulamin-gwarancja-bezpieczenstwa-zakupu-wakacji.

    3. Celem Gwarancji jest zabezpieczenie Klienta na wypadek niewykonania imprezy turystycznej, prezentowanej na stronie internetowej biura podróży FLY.PL i nabytej za pośrednictwem FLY.PL (dalej „Impreza Turystyczna”) z przyczyn leżących wyłącznie po stronie organizatora (w rozumieniu przepisów UoSUT) Imprezy Turystycznej (dalej „Organizator”) lub osób, które działają w imieniu Organizatora, a odwołanie Imprezy Turystycznej nastąpi przed jej rozpoczęciem.

    4. W przypadku odwołania Imprezy Turystycznej w związku ze zmianą jednego z warunków umowy lub wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej Organizatorowi realizację Imprezy Turystycznej FLY.PL w ramach Gwarancji zapewnia klientom możliwość wyboru innej imprezy turystycznej w ramach dostępnej oferty jaką dysponuje FLY.PL, bezpłatną zmianę kierunku lub zwrot wpłaconym tytułem ceny za Imprezę Turystyczną pieniędzy.

    5. W przypadku odwołania Imprezy Turystycznej przed dniem jej rozpoczęcia z powodu:
    ogłoszeniem upadłości Organizatora,
    FLY.PL gwarantuje Klientom, że jeśli odszkodowanie wypłacane z gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub ubezpieczenia Organizatora (przewidzianych w art. 5 ust. 1 pkt 2 UoSUT) będzie niższe niż wpłacona do FLY.PL łączna cena Imprezy Turystycznej, FLY.PL zrekompensuje Klientom różnicę pomiędzy otrzymanym przez Klienta odszkodowaniem i wpłaconą do FLY.PL ceną Imprezy Turystycznej.

    6. Różnica pomiędzy otrzymanym przez Klienta odszkodowaniem i wpłaconą do FLY.PL ceną Imprezy Turystycznej zostanie zrekompensowana poprzez przekazanie Klientowi przez FLY.PL bonu wakacyjnego o wartości różnicy pomiędzy otrzymanym przez Klienta odszkodowaniem i wpłaconą do FLY.PL ceną Imprezy Turystycznej (dalej „Bon Wakacyjny”).

    7. Klient zwracając się do FLY.PL z wnioskiem o wydanie Bonu Wakacyjnego obowiązany jest dokumentować FLY.PL wysokości otrzymanego odszkodowania.

    8. Bon Wakacyjny jest dokumentem na okaziciela, oznaczonym kolejnym numerem identyfikacyjnym i wydanym przez FLY.PL,. Bon Wakacyjny w swej treści zawiera wskazanie jego wartości wyrażonej w złotych polskich.

    9. Bon Wakacyjny upoważnia osobę posługująca się nim do uzyskania, przy zakupie za pośrednictwem FLY.PL kolejnej imprezy turystycznej prezentowanej na stronie internetowej biura podróży FLY.PL, zniżki w wysokości równej jego wartości. Zniżka ta jest opustem w cenie nabycia kolejnej imprezy turystycznej prezentowanej na stronie internetowej biura podróży FLY.PL. Bon Wakacyjny będzie ważny przez 12 miesięcy od daty wystawienia.

    10. Bon Wakacyjny nie może być zamieniony na pieniądze. Osoba przedstawiająca Bon Wakacyjny do realizacji ma możliwości uzyskania różnicy w pieniądzu w przypadku gdy posiadany Bon Wakacyjny ma wartość wyższą niż cena nabywanej przez osobę uprawnioną kolejnej imprezy turystycznej prezentowanej na stronie internetowej biura podróży FLY.PL. W przypadku cena nabycia imprezy turystycznej, o której mowa w zdaniu poprzednim jest wyższa niż wartość Bonu Wakacyjnego, jej nabywca posługujący się Bonem Wakacyjnym zobowiązany jest do dopłacenia do ceny nabywanej imprezy turystycznej powstałą różnicę kartą kredytową, przelewem, bądź gotówką w terminie ustalonym z FLY.PL.

    V. Reklamacje

    Reklamacje dotyczące Promocji mogą być składane przez Klienta przez czas trwania Promocji oraz w terminie 7 dni od dnia zakończenia Promocji, w formie e-mail na adres rezerwacje@fly.pl z podaniem danych umożliwiających rozpatrzenie reklamacji, tj. w szczególności danych umożliwiających identyfikację zgłaszającego reklamację oraz opisem problemu będącego podstawą reklamacji, a także oczekiwanego sposobu jego rozwiązania. Reklamacje przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane. Organizator Promocji w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji, w formie e-mail, zawiadomi Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku, gdyby do rozpatrzenia reklamacji niezbędne było uzupełnienie informacji, Organizator Promocji zwróci się w tym terminie do Klienta o ich uzupełnienie, a 7-dniowy termin ustalony na zawiadomienie o wyniku rozpatrzenia reklamacji liczony będzie od dnia otrzymania przez Organizatora Promocji odpowiedzi zawierającej brakujące informacje. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Klientowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń
    we właściwym rzeczowo i miejscowo sądzie powszechnym.

    VI. Zmiana Regulaminu

    Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu podczas trwania Promocji, z zachowaniem praw nabytych przez Klientów przed datą dokonania zmiany regulaminu Promocji.

    VII. Dane osobowe

    Administratorem danych osobowych jest FLY.PL. Udostępnienie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Promocji. Dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowego przeprowadzenia Promocji. Klienci mają prawo dostępu do swoich danych oraz do ich aktualizacji.