Ocena podróżnych TripAdvisor
    https://pl.tripadvisor.com/img/cdsi/img2/ratings/traveler/4.5-37146-5.svg 1430 opinii

    Sol Lunamar

    1. Hiszpania
    2. Majorka
    3. Palmanova

    skąd:

    Warszawa - Modlin

    termin:

    19.10.2024 - 26.10.2024 (8 dni/7 nocy)

    kto:

    2 os. + 0 dzieci

    pokój:

    Studio Standard Balcony or Terrace

    wyżywienie:

    Bez wyżywienia

    organizator:

    Oasis Tours

    Sol Lunamar

    19.10.2024 - 3-0

    Rezerwacja wycieczki dla wybranej konfiguracji osób wymaga potwierdzenia -Wyślij zapytanie.
    Oferta dostępna
    Cena za osobę
    1 909 zł/os.
    Cena za wszystkich: 3 818
    Zapytaj o ofertę
    Masz kartę PAYBACK?
    Kupując, zyskasz
    1909 punktów PAYBACK
    Gwarancją 100% zwrotu
    Skorzystaj z płatności odroczonych nawet o 30 dni lub zapłać za wakacje w ratach. Więcej »
    Gwarancją najniższej ceny
    Wakacje kupione we FLY.PL podlegają ochronie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG) Więcej »
    Jeśli znajdziesz tą samą ofertę taniej, zwrócimy Ci podwójną różnicę i dodatkowo otrzymasz bon na 200 zł.
    Za bezpieczeństwo i szyfrowanie danych w procesie rezerwacji odpowiada Thawte!
    • Kalkulacja
    • Opis oferty
    • Oceny i opinie
    • Mapa
    • Informacja o regionie
    • Pogoda
    • Informacje praktyczne
    • Więcej

      Opis oferty

      Udogodnienia w hotelu Sol Lunamar:

      Najpopularniejsze
      • Bez paszportu
      Udogodnienia w hotelu
      • Animacje dla dorosłych
      • Basen odkryty
      • Dla rodzin z dziećmi
      • Klimatyzacja
      Położenie hotelu
      • Region nadmorski
      Sporty i aktywność
      • Nurkowanie
      • Sporty wodne

      Opis organizatora:



      Opis kontrahenta

      Ogólny opis:
      Hotel Lunamar Palmanova Apartments (tylko dla dorosłych) położony jest ok. 50 m od plaży. Centrum turystyczne oddalone jest o około 200 m. Miasto Magalluf oddalone jest o około 2 km (Santa Ponsa około 9 km, Palma de Mallorca około 16 km). Supermarket znajduje się w odległości około 100 m. W niewielkiej odległości od hotelu znajdują się restauracje i bary. Na wieczorne tańce w odległości ok. 800 m. Z hotelu można dotrzeć do atrakcji: Piraci (ok. 2 km) i Western Park (ok. 2 km). Aby zapewnić mobilność podczas wakacji, do Państwa dyspozycji jest postój taksówek (w odległości ok. 500 m), przystanek autobusowy (w odległości ok. 100 m) oraz wypożyczalnia samochodów. Lotnisko (PMI) oddalone jest o ok. 24 km stąd.
       Udogodnienia:
      Częściowo odnowiony w 2014 roku, 7-piętrowy hotel przy plaży posiada łącznie 138 pokoi. Posiada całodobową recepcję (zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 12:00) oraz kantor wymiany walut, bar z przekąskami. WiFi jest dostępne bezpłatnie. Dla gości niepełnosprawnych fizycznie hotel posiada dostęp bez barier i windę przystosowaną dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Opieka medyczna jest dostępna za opłatą.
       Basen:
      Na zewnątrz tego hotelu w stylu śródziemnomorskim znajdują się 2 baseny. Tutaj leżaki i parasole są dostępne bezpłatnie. Orzeźwiające napoje można spożyć bezpośrednio w barze przy basenie (czynnym w godzinach 10:00 - 18:00).
       Sport i wypoczynek:
      Sport i rozrywka: Bilard (za opłatą) i tenis stołowy (wymagana kaucja). Pole golfowe oddalone jest o ok. 8 km od hotelu. Wypożyczalnia rowerów. Pokój gier.
       Dodatkowe informacje:
      Za niektóre udogodnienia, udogodnienia lub zajęcia mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Niektóre usługi zależą od lokalnych warunków klimatycznych i pory roku. Używane języki: angielski, francuski, włoski i hiszpański. Akceptowane metody płatności: Euro/MasterCard i Visa.
       

      Wyżywienie

      WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
      RO - oferta bez wyżywenia
      BB - śniadania w formie bufetu
      HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
      FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
      All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

      Dokonanie rezerwacji

      Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

      Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

      Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
      Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
      W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

      Przelot liniami resjowymi - warunki

      Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
      Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
      Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
      Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
      Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
      PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
      CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

      Cena zawiera/nie zawiera

      Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
      Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę online w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
      OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.
      Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
      NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Palma de Mallorca. 
      Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

      Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

      W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
      W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
      Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
      Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)

      Ważne informacje

      Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

      Istnieje możliwość wybrania innego pokoju:

      Oceny i opinie o hotelu Sol Lunamar

      4.5

      Bardzo dobra

      4.5

      1430 opinii

      Lokalizacja

      Lokalizacja

      5.0

      Jakość noclegu

      Jakość noclegu

      3.5

      Pokoje

      Pokoje

      3.5

      Obsługa

      Obsługa

      4.0

      Wartość

      Wartość

      4.0

      Czystość

      Czystość

      4.0

      Liczba opinii użytkowników

      Znakomity

      724

      Bardzo dobry

      486

      Przeciętny

      157

      Słaby

      36

      Bardzo słaby

      27

      philip_o79wr

      ocena w gwiazdkach 11.09.2017

      Miejsce warte ceny

      W hotelu spędziliśmy tygodniowy urlop. Miejsce godne polecenia dla osób dokonujących świadomego wyboru - dla jednych plusy mogą okazać się minusami :) Hotel tylko dla dorosłych - brak...

      Przeczytaj całą opinię

      HolswithJedMcd

      ocena w gwiazdkach 05.02.2020

      Piękny hotel i centralna lokalizacja.

      Zatrzymaliśmy się tam 19 lipca (ja i żona) Nasz Rm był na najwyższym piętrze pokoju solarium z prywatnym łóżkiem Bali. Chociaż piękny pokój, jest prosty. Ale ma wszystko, czego potrzebujesz do pobytu...

      Przeczytaj całą opinię

      278belenm

      ocena w gwiazdkach 01.02.2020

      Doskonały!

      Dobrze położony, czysty i świeży. Personel był pomocny i przyjazny. Nasz pokój znajdował się na trzecim piętrze z widokiem na basen. Tylko dorośli to plus. Ogólnie rzecz biorąc, relaksujący i...

      Przeczytaj całą opinię
      Zobacz więcej opinii

      Opinie nie są weryfikowane przez Fly.pl

      Zobacz hotel Sol Lunamar na mapie

      KLIKNIJ, ABY AKTYWOWAĆ MAPĘKliknij, aby aktywować mapę
      Legenda:
      Wybrany Hotel
      Hotel w pobliżu

      Kliknij te ikony, żeby zobaczyć nazwy i ceny innych hoteli w okolicy.
      Możesz w nie dalej klikać, przenosząc się na strony z dokładnymi opisami tych hoteli.

      Hiszpania, Majorka ‒ o regionie

      Informacja ogólna

      Majorka to największa wyspa Balearów, oblewana przez ciepłe wody Morza Śródziemnego. Łagodny śródziemnomorski klimat sprawia, że w miesiącach letnich termometry wskazują 35 stopni Celsjusza, a wyspa przyciąga miłośników piaszczystych plaż i sportów wodnych. Najcieplejsze miesiące to czerwiec, lipiec i sierpień – 12 godzin słonecznych w ciągu dnia, ciepłe morze i bezchmurne niebo. Zachodnie wybrzeża Majorki to malownicze pasma górskie, idealne na piesze i rowerowe wycieczki. Na wschodniej części wyspy odnajdziemy piaszczyste zatoki, długie szerokie plaże a wszystko w hiszpańskim klimacie. Wszędzie niezliczone restauracje i bary tapas. Miłośników nurkowania kusi popularny region Cala d’Or. Kwiecień i maj to najprzyjemniejszy okres na zwiedzanie i ucieczkę od turystycznego zgiełku – zaczyna robić się gorąco, ale nie upalnie. Miłośnicy gry w golfa powinni odwiedzić Playa de Illetas. Na Majorce znajdują się łącznie 23 pola golfowe! Jeśli planujecie spędzić wakacje na desce do windsurfingu, warto zaplanować urlop w regionie Can Pastilla. To również jedno z najbardziej rozrywkowych miejsc na wyspie. Razem z Playa de Palma i El Arenal są mekką szalonych imprez. Październik i listopad to czas, kiedy temperatura znacznie spada. Zimy na Majorce mają łagodny przebieg, średnia dobowa amplituda temperatur wynosi 14 stopni Celsjusza.

      Dla kogo rekomendujemy?

      • miłośnikom piaszczystych plaż i słońca
      • spragnionym imprez, szalonych dyskotek, zabawy do rana
      • dla aktywnych – windsurfing, kitesurfing, narty wodne, nurkowanie, wycieczki rowerowe
      • amatorom pieszych wycieczek i golfiarzom

      Hiszpania, Majorka ‒ pogoda

      Kiedy jechać?

      Na plażowanie i morskie kąpiele najlepszy będzie czerwiec, lipiec i sierpień – mamy gwarancję słonecznej pogody i ciepłego morza. Miłośnicy pieszych wycieczek i wędrówek po malowniczych wzgórzach powinni wybrać się na urlop przed sezonem - zwiedzanie nie będzie uciążliwe. Na aktywny wypoczynek polecamy lipiec i sierpień – wietrzna pogoda sprzyja windsurfingowi. Wiosna przypadnie do gustu miłośnikom gry w golfa.

      Średnia pogoda w ciągu roku

      styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad grudzień
      Średnia temperatura w dzień
      Średnia temperatura w nocy
      Średnia temperatura wody
      Godziny słoneczne
      Dni z opadami deszczu
      Wilgotność powietrza

      Hiszpania, Majorka ‒ Informacje praktyczne

      O kierunku

      Stolica / Język
      Madryt / hiszpański

      Czas lokalny
      Nie ma różnicy pomiędzy czasem lokalnym a czasem letnim i zimowym w Polsce.

      Ogólne wymagania wjazdowe dla obywateli Polski
      Wiza nie jest wymagana. Przekraczanie granicy możliwe na podstawie dowodu osobistego lub paszportu.

      Szczepienia
      Brak wymaganych szczepień.

      Napięcie i rodzaj gniazdka
      adapter nie jest wymagany, 230 V; 50 Hz; typ C, typ C-2, typ F

      Pieniądze

      Waluta
      euro , 1 EUR = 4.3316PLN, kurs NBP z dnia 2024-04-19

      Napiwki
      Zwyczajowy napiwek w restauracjach, hotelach i barach powinien wynosić 5-10%, w taksówce natomiast 10-15%.

      Obowiązkowy podatek turystyczny
      Wysokość podatku jest zależna od regionu Hiszpanii oraz standardu zakwaterowania. Np. Majorka: w dniach 01.05-31.10. wysokość opłaty wynosi 4,40€ za dobę za osobę w hotelach 5*, 5* luxury, 4* superior; 3,30€ za dobę za osobę w hotelach 4*, 3* superior oraz 2,20€ za dobę za osobę w hotelach 3* oraz 2*. Turyści przebywający na Majorce w dniach 01.01-30.04. otrzymają 75% rabatu od powyższych cen. Opłaty dotyczą wszystkich turystów od 16 roku życia. Katalonia: od 2022 roku obowiązywać będzie w hotelach na terenie Katalonii wysokość opłaty będzie wynosić: ok. 5,78€ za dobę za osobę w hotelach 5* w Barcelonie i ok. 3,75€ w 5* poza Barceloną; ok. 3,80€ w 4* w Barcelonie i ok. 1,95€ w 4* poza Barceloną; od osoby dziennie; ok. 3,03€ w hotelach 3* i pozostałych obiektach zakwaterowania turystycznego o niższej kategorii w Barcelonie oraz ok. 1,35€ w hotelach 3* i pozostałych obiektach zakwaterowania turystycznego o niższej kategorii poza Barceloną. Powyższy podatek uiszcza turysta bezpośrednio w recepcji hotelowej i obejmuje on maksymalnie 7 dni pobytu. Przy pobytach dwutygodniowych należy opłacić podatek za 7 dni. Opłaty dotyczą wszystkich turystów od 16 roku życia.

      Komunikacja

      Komunikacja / transport publiczny
      Podczas podróży komunikacją miejską trzeba pamiętać, że kierowcy nie zawsze trzymają się ściśle rozkładu jazdy.

      Wynajem samochodów
      Hiszpania ma bardzo dobrze rozwiniętą sieć dróg szybkiego ruchu i autostrad. Obowiązuje tam ruch prawostronny. Nie ma problemu z wynajęciem samochodu, jest to szczególnie popularne na wyspach - Majorce i Wyspach Kanaryjskich. Należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi w górach mogą być kręte i strome, dlatego kierowcy często informują o swojej obecności dźwiękiem klaksonu, gdy znajdują się na zakręcie. W Hiszpanii można korzystać z polskiego prawa jazdy.

      Informacje

      Ważne lokalne informacje i zwyczaje
      W każdym większym mieście będziemy mieli dostęp do banków i bankomatów. Zalecamy, aby unikać kantorów w małych miejscowościach, w których możemy spotkać się z wysoką prowizją. W Hiszpanii bardzo powszechne jest płacenie kartą, należy przy tym pamiętać, że wybierając ten sposób płatności, wymaga się okazania dowodu tożsamości. Nie zapłacimy tam cudzą kartą.
      Powszechnym zwyczajem w Hiszpanii są serdeczne powitania. Hiszpanie przy powitaniu całują się w dwa policzki, niezależnie od tego, czy witają się z rodziną, przyjaciółmi czy z nowo poznaną osobą. Nie powinno nas dziwić też powszechne mówienie komplementów nieznajomym kobietom. Jest to naturalny wyraz tutejszej uprzejmości.
      Dla Hiszpanów niezwykle ważna jest rodzina. Jest to naród niezwykle towarzyski i bardzo naturalny. Większość mieszkańców Andaluzji zachowuje się bardzo głośno, spontanicznie i zwyczajnie robi to, na co ma ochotę, dlatego często zdarza się, że w restauracji klienci nagle wstają i zaczynają śpiewać lub tańczyć, a zaraz za nim idą wszystkie osoby siedzące przy stole.  Jest to pewnego rodzaju sposób na urozmaicenie rodzinnego obiadu.
      W Hiszpanii musimy pamiętać o sjeście. Zwykle między 14 a 17 zamykane są wszystkie sklepy i restauracje.
      ... Czytaj cały opisZwiń opis

      Aktualne informacje na temat stanu bezpieczeństwa w danym kraju, znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych