Ocena podróżnych TripAdvisor
    3.0/5550 opinii

    Coral (Malta)

    1. Malta
    2. Wyspa Malta
    3. St. Paul's Bay
    Gwarancja zwrotu pieniędzy

    skąd:

    Poznań

    termin:

    18.05.2024 - 25.05.2024 (8 dni/7 nocy)

    kto:

    2 os. + 0 dzieci

    pokój:

    DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI

    wyżywienie:

    Bed and Breakfast

    organizator:

    TOP Touristik

    Coral (Malta)

    18.05.2024 - 3-0

    Rezerwacja wycieczki dla wybranej konfiguracji osób wymaga potwierdzenia -Wyślij zapytanie.
    Oferta dostępna
    Cena za osobę
    1 542 zł/os.
    Cena za wszystkich: 3 084
    Zapytaj o ofertę
    Masz kartę PAYBACK?
    Kupując, zyskasz
    1542 punktów PAYBACK
    Gwarancją 100% zwrotu
    Skorzystaj z płatności odroczonych nawet o 30 dni lub zapłać za wakacje w ratach. Więcej »
    Gwarancją najniższej ceny
    Wakacje kupione we FLY.PL podlegają ochronie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG) Więcej »
    Jeśli znajdziesz tą samą ofertę taniej, zwrócimy Ci podwójną różnicę i dodatkowo otrzymasz bon na 200 zł.
    Za bezpieczeństwo i szyfrowanie danych w procesie rezerwacji odpowiada Thawte!
    • Kalkulacja
    • Opis oferty
    • Oceny i opinie
    • Mapa
    • Informacja o regionie
    • Pogoda
    • Informacje praktyczne
    • Więcej

      Opis oferty

      Udogodnienia w hotelu Coral (Malta):

      Najpopularniejsze
      • Bez paszportu
      Udogodnienia w hotelu
      • WIFI
      • Basen odkryty
      • Klimatyzacja
      Położenie hotelu
      • Blisko lotniska
      • Region nadmorski
      Sporty i aktywność
      • Fitness / siłownia

      Opis organizatora:

      Informacje o destynacji:

      Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

      Cena zawiera:

      Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

      Ważne informacje:

      Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

      Połozenie - hotel coral:

      Położony w małej miejscowości Bugibba, około 400 metrów od plaży. Liczne restauracje, bary, sklepy i lokale rozrywkowe, a także transport publiczny znajdują się w najbliższej okolicy hotelu. Odległość od hotelu do lotniska (MLA) wynosi około 17 km.

      Adres- hotel coral:


      Triq Il-Korp Tal-Pijunieri, San Pawl il-Baħar SPB 05, Malta
      Tel: +356 2158 1811  ,  +356 356 21343790
      Web: www.canifor.com/CaniforHotel/CoralHotel/tabid/2221/Default.aspx 

      Wyposażenie:

      Hotel wzniesiony został w roku 1998. Obiekt oferuje łącznie 40 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Do Państwa dyspozycji jest również pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy i pralnia. Zapewnienie poprawnej komunikacji oraz działalności biznesowej umożliwi dostęp do faksu.

      Pokoje:

      Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Goście hotel powitani zostaną drobnym podarunkiem. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, adapter zasilania, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

      Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

      Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

      Oferta sportowo-rozrywkowa:

      Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, bilard i zabiegi masażu.

      Wyżywienie:

      Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Polecamy również przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

      All inclusive:

      Śniadania i kolacje w formie bufetu, obiady serwowane. Przekąski w godzinach ok. 11:00 - ok. 14:30. Do posiłków podawana jest woda, napoje bezalkoholowe lokalne piwo i wino. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach ok. 10:00 - ok. 23:00 (więcej informacji w recepcji).

      Karty kredytowe:

      W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

      Podatki – malta:

      Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5  Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

      Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

      Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
      Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
      Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

      Hotel check-in / check-out:

      Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
      - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
      - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
      Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
      Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
      W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
      Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

      Ważne - przeloty nocne:

      W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
      W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
      Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

      Informacje odnośnie przelotów samolotem:

      Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
      W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
      + Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
      Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
      ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
      Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN.
      +++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg  *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280- 450 PLN.   * Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
      Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

      Istnieje możliwość wybrania innego pokoju:

      Oceny i opinie o hotelu Coral (Malta)

      3.0

      Bardzo dobra

      3.0

      550 opinii

      Lokalizacja

      Lokalizacja

      3.5

      Jakość noclegu

      Jakość noclegu

      3.5

      Pokoje

      Pokoje

      3.5

      Obsługa

      Obsługa

      4.0

      Wartość

      Wartość

      3.5

      Czystość

      Czystość

      4.0

      Liczba opinii użytkowników

      Znakomity

      94

      Bardzo dobry

      164

      Przeciętny

      137

      Słaby

      71

      Bardzo słaby

      84

      Euforia1

      ocena w gwiazdkach 22.10.2020

      niepoważne traktowanie klienta!

      Od kilku miesięcy czekam na zwrot pieniędzy za pobyt który nie doszedł do skutku z uwagi na covid-19. na początku hotel potwierdził że zwróci całą kwotę za pobyt , następnie otrzymałam informacje że...

      Przeczytaj całą opinię

      Ryszard Z

      ocena w gwiazdkach 23.11.2019

      Bardzo słaby hotel

      Hotel nawet jak za tak niską cenę i dwa posiłki nie spełnia praktycznie żadnych oczekiwań. Jedynymi plusami to wspomniana cena za pobyt( 1000zł) oraz korzystne umiejscowienie bliskie licznym...

      Przeczytaj całą opinię

      Waldek K

      ocena w gwiazdkach 10.11.2019

      Karaluchy w pokojach,nie miła obsługa,bekający przy jedzeniu anglicy

      Pokój zatrzymał sie w czasie w latach 80-tych,po ścianach i w łazience biegają karaluchy,mało tego były pozabijane na scianach przez poprzednich wynajmujących.Lodówka płatna-jak mozna to cos nazwac...

      Przeczytaj całą opinię
      Zobacz więcej opinii

      Opinie nie są weryfikowane przez Fly.pl

      Zobacz hotel Coral (Malta) na mapie

      KLIKNIJ, ABY AKTYWOWAĆ MAPĘKliknij, aby aktywować mapę
      Legenda:
      Wybrany Hotel
      Hotel w pobliżu

      Kliknij te ikony, żeby zobaczyć nazwy i ceny innych hoteli w okolicy.
      Możesz w nie dalej klikać, przenosząc się na strony z dokładnymi opisami tych hoteli.

      Malta, Wyspa Malta ‒ o regionie

      Informacja ogólna

      Malta to wyspa leżąca na Morzu Śródziemnym o wielkości porównywalnej do Krakowa. Mimo niewielkiej powierzchni wyspa skrywa niesamowite krajobrazy i zabytki starsze niż egipskie piramidy. Znajdziecie tu przepiękne wysokie klify, nieliczne, ale wyjątkowo urokliwe plaże i ciekawe pozostałości architektoniczne, takie jak megalityczne świątynie Mnajdra czy Hagar Qim. Stolica Malty - Valetta to nieduże miasteczko pełne wąskich uliczek i knajpek z lokalną kuchnią, w którym można podziwiać aż 320 zabytków. Podczas wakacji na Malcie koniecznie musicie wybrać się na pobliską wyspę Gozo - nieco bardziej kameralną i mniej turystyczną.

      Dla kogo rekomendujemy?

      • dla miłośników przyrody i historycznych zabytków
      • dla odkrywców i ciekawych świata
      • na relaksujące wczasy w dobrej cenie
      • na słoneczne wakacje przez cały rok

      Malta, Wyspa Malta ‒ pogoda

      Kiedy jechać?

      Na Malcie występuje ciepły i suchy klimat śródziemnomorski. Najcieplejsze miesiące na Malcie to lipiec i sierpień, kiedy temperatury powietrza sięgają tam nawet 34°C. Na te miesiące przypada szczyt sezonu wakacyjnego - jest to najlepszy czas na plażowanie i morskie kąpiele. Malta to doskonałe miejsce na wakacje przez cały rok, a zwłaszcza wiosną i jesienią, kiedy na termometrach możemy zobaczyć powyżej 18 a nawet 20°C. Te pory roku polecamy wszystkim, którzy chcą zwiedzić wyspę.

      Średnia pogoda w ciągu roku

      styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad grudzień
      Średnia temperatura w dzień
      Średnia temperatura w nocy
      Średnia temperatura wody
      Godziny słoneczne
      Dni z opadami deszczu
      Wilgotność powietrza

      Malta, Wyspa Malta ‒ Informacje praktyczne

      O kierunku

      Stolica / Język
      Valletta / maltański

      Czas lokalny
      Nie ma różnicy pomiędzy czasem lokalnym a czasem letnim i zimowym w Polsce.

      Ogólne wymagania wjazdowe dla obywateli Polski
      Dokumentem podróży uprawniającym do bezwizowego wjazdu i pobytu na terytorium Republiki Malty do 90 dni jest paszport bądź dowód osobisty.

      Szczepienia
      Brak wymaganych szczepień.

      Napięcie i rodzaj gniazdka
      wymagany adapter, 230 V; 50 Hz / typ G

      Pieniądze

      Waluta
      euro (EUR), 1 EUR = 100 centów , 1 EUR = 4.3009PLN, kurs NBP z dnia 2024-03-29

      Napiwki
      W niektórych restauracjach z góry naliczany jest 10% napiwek od obsługi.

      Obowiązkowy podatek turystyczny

      Wysokość opłaty wynosi 0,5 € za dobę, maksymalnie 5 € za pobyt.

      Komunikacja

      Komunikacja / transport publiczny
      Komunikacja miejska na Malcie jest bardzo dobrze rozwinięta. Większość autobusów kursuje we wszystkich kierunkach z dworca w Valletcie, dlatego jeśli chcecie zwiedzać wyspę za pośrednictwem komunikacji miejskiej, wybierzcie hotel w pobliżu stolicy. Warto kupić turystyczną kartę miejską umożliwia przejazdy przez określoną liczbę dni. Innym środkiem transportu są łodzie oraz promy.

      Wynajem samochodów
      Maltę można zwiedzać także samochodem. Wynajem samochodu na Malcie może być jednak problematyczny z dwóch powodów. Po pierwsze – duże natężenie ruchu i pojazdów sprawia, że zwłaszcza w okolicach Valetty bardzo często są korki. Po drugie – występuje tam ruch lewostronny.

      Informacje

      Ważne lokalne informacje i zwyczaje
      Na Malcie bezproblemowo możemy używać kart debetowych i kredytowych. Płatności gotówkowe są tu bardziej popularne, ale ze względu na turystów w większości często odwiedzanych miejsc znajdują się terminale. Niektóre polskie karty płatnicze pozwalają na wypłatę gotówki z bankomatu, przed odjazdem warto sprawdzić to w oddziale swojego banku.
      Komunikacja miejska na Malcie jest dobrze zorganizowana. Nie powinniśmy mieć problemu z podróżowaniem po wyspie. Ze względu na wąskie uliczki pojazdy często stoją w korkach. Autobusy zazwyczaj są wygodne i klimatyzowane. Jeśli podczas wakacji planujemy poruszanie się komunikacją miejską, warto zakupić 7-dniową kartę uprawniającą do przemieszczania się wszystkimi liniami autobusowymi na wyspie.
      Na Malcie zwyczajowo między 12 a 13 oraz 17 a 18 obowiązuje sjesta. Wówczas restauracje i sklepy raczej będą zamknięte.
      W podróży warto wyposażyć się w przejściówkę lub kupić ją na miejscu, ponieważ na Malcie obowiązują brytyjskie wtyczki.
      ... Czytaj cały opisZwiń opis

      Aktualne informacje na temat stanu bezpieczeństwa w danym kraju, znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych