I. Zakres regulaminu

    Regulamin określa zasady sprzedaży i realizacji Bonów Wakacyjnych (dalej: „Regulamin”) z numerem Bonu rozpoczynającym się od liter „RN”, dystrybuowanych od dnia 25.10.2022 r. do odwołania, za pośrednictwem strony internetowej: https://fly.pl/bony-wakacyjne/, kontaktu mailowego lub telefonicznego z przedstawicielami Fly Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

    II. Wystawca Bonów

    Podmiotem emitującym Bony jest spółka pod firmą Fly Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-695) przy ul. Nowogrodzka 42, wpisaną pod numerem KRS 0000756308 w Rejestrze Przedsiębiorców KRS, będącą podatnikiem podatku od towarów i usług VAT dysponującym numerem identyfikacji podatkowej NIP 7010891205, w imieniu której działa jej komplementariusz – spółka pod firmą Fly Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-695) przy ul. Nowogrodzka 42, wpisaną pod numerem KRS 0000748401, zwana dalej „FLY”.

    III. Postanowienia ogólne

    1. Bon jest znakiem legitymacyjnym uprawniającym do dokonania częściowej lub pełnej opłaty za zakup wybranych – spośród wymienionych poniżej – usług turystycznych, dostępnych w ofercie FLY:

    a. usług turystycznych świadczonych przez organizatorów turystycznych – wycieczki pakietowe z przelotem samolotem, wyjazdy z dojazdem własnym, wyjazdy autokarowe oraz wycieczki objazdowe dostępne na stronie: https://fly.pl/

    b. usług dodatkowych takich jak: bagaż, parking przy lotnisku, wybrane miejsca w samolocie, gwarancja niezmienności ceny oraz innych usług dodatkowych dostępnych w procesie rezerwacji (z wyjątkiem ubezpieczeń)

    c. biletów lotniczych czarterowych: https://fly.pl/oferta/loty-charterowe/oferta/

    2. Bon nie może zostać wykorzystany na zakup:

    a. rejsowych biletów lotniczych dostępnych na stronach: https://fly.pl/bilety-lotnicze/ i https://rezerwacje.fly.pl/

    b. hoteli miejskich dostępnych na stronie: https://rezerwacje.fly.pl/hotele/

    c. bonów wakacyjnych

    d. ubezpieczeń

    3. Bony dystrybuowane są w wersjach elektronicznej oraz papierowej i zawierają co najmniej poniższe informacje:

    a. nazwa „Bon wakacyjny”

    b. nominał

    c. logo FLY

    d. data ważności Bonu

    e. dane wystawcy Bonu

    f. numer Bonu

    4. Bony są wystawiane na okaziciela. FLY nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie Bonów nieuprawnionym osobom, ani za realizację przez te osoby Bonów bez zgody kupującego.

    5. Bony nie mogą być zamienione na ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy, nie ma również możliwości wydawania reszty w ekwiwalencie pieniężnym lub rzeczowym, w przypadku gdy posiadany Bon, opiewa na kwotę wyższą niż cena nabywanej usługi turystycznej.

    6. Jeśli cena nabycia usługi turystycznej jest wyższa niż wartość Bonu, posiadacz Bonu dopłaca różnicę kartą kredytową, przelewem, bądź gotówką.

    IV. Warunki zamawiania i płatności

    1. Bony można nabyć za pośrednictwem strony https://fly.pl/bony-wakacyjne/ lub kontaktując się z przedstawicielem FLY za pośrednictwem adresu e-mail: bonywakacyjne@fly.pl lub telefonicznie: 22 255 06 06.

    2. W zamówieniu należy określić:

    a. nominał Bonu

    b. ilość Bonów

    c. datę ważności (maksymalnie do 24 miesięcy od dnia zakupu)

    d. formę Bonu: elektroniczną lub papierową

    3. Dane wymagane do sporządzenia noty księgowej (a-b) i przeprowadzenia procesu zakupowego (a-d) w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej:

    a. imię i nazwisko kupującego

    b. adres kupującego

    c. adres e-mailowy

    d. telefon kontaktowy

    4. Dane wymagane do sporządzenia noty księgowej (a-b) i przeprowadzenia procesu zakupowego (a-f) w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i osób prawnych:

    a. imię i nazwisko kupującego

    b. nazwa firmy

    c. numer NIP

    d. adres siedziby firmy

    e. adres e-mail

    f. telefon kontaktowy

    5. Płatność za Bon można zrealizować w jednej z poniższych form: przelewem tradycyjnym, e-przelewem, kartą kredytową, Blikiem lub w inny udostępniony przez FLY sposób.

    6. Bony są ważne od momentu odnotowania płatności za zamówienie.

    7. Nota księgowa zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres e-mail.

    8. Bony elektroniczne zostaną wysłane na podany w zamówieniu adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od dnia odnotowania płatności za zamówienie.

    9. Bony drukowane zostaną wysłane w ciągu 3 dni roboczych od dnia odnotowania płatności za zamówienie, na podany w zamówieniu adres poleconą przesyłką kurierską na koszt kupującego, pod warunkiem że w procesie zakupowym nie zaznaczono inaczej.

    10. Kupujący ma obowiązek sprawdzenia, czy otrzymane Bony nie są uszkodzone i czy zawierają widoczny numer bonu. W przypadku stwierdzenia wady kupujący ma obowiązek w ciągu 5 dni roboczych zgłosić problem w celu wystawienia prawidłowych Bonów za pośrednictwem infolinii: 22 255 06 06 lub adresu e-mail: bonywakacyjne@fly.pl.

    V. Prawo odstąpienia od umowy

    1. W przypadku zawarcia umowy na zakup Bonów przez kupującego będącego konsumentem na odległość (poprzez stronę internetową, telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji mailowej), kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przez kupującego Bonów, pod warunkiem braku ich realizacji, zawiadamiając FLY o realizacji prawa odstąpienia od umowy pisemnie na adres FLY lub na adres e-mail: bonywakacyjne@fly.pl

    2. Każde oświadczenie kupującego o odstąpieniu od umowy zostanie rozpatrzone przez FLY w terminie do 14 dni od dnia jego otrzymania. Po pozytywnej decyzji w kwestii odstąpienia FLY dokona zwrotu płatności dokonanej przez kupującego za Bony, od których zakupu odstąpił kupujący. Warunkiem dokonania zwrotu za Bony wystawione w wersji drukowanej jest zwrotne dostarczenie ich oryginałów do siedziby FLY. Koszt przesyłki zawierającej zwracane Bony ponosi kupujący. Zwrot Bonów nie jest wymagany w sytuacji, gdy kupujący dokonuje zakupu Bonów w wersji elektronicznej. Zwrot płatności dokonany zostanie w tej samej formie, jaka została użyta przez kupującego w procesie zakupu, chyba, że zwrot w tej samej formie nie będzie możliwy lub kupujący wyrazi zgodę na inną formę zwrotu – wówczas zwrot dokonany będzie w formie pieniężnej lub ustalonej z FLY.

    3. Bony, od których zakupu odstąpił kupujący, zostaną anulowane.

    VI. Warunki realizacji Bonu

    1. W celu realizacji Bonu posiadacz Bonu kontaktuje się z FLY za pomocą dowolnego kanału kontaktu wskazanego na stronie internetowej: www.fly.pl/kontakt/ lub wpisuje numer Bonu w procesie rezerwacyjnym, dokonując zakupu wycieczki przez stronę https://fly.pl/. W przypadku podania kodu Bonu w procesie rezerwacyjnym, doradca FLY skontaktuje się z klientem mailowo lub telefonicznie, aby potwierdzić zapłatę Bonem.

    2. Bony Wakacyjne mogą zostać przyjęte w ramach dopłaty, w przypadku gdy wartość usługi turystycznej jest wyższa niż wartość bonu, lub zapłaty pełnej wartości zamówienia zakupionych usług.

    3. Bony można wykorzystać wyłącznie w okresie ważności wskazanym na Bonie. Data ważności Bonu oznacza dzień, do którego musi nastąpić rezerwacja usługi turystycznej. Termin realizacji usługi turystycznej może być późniejszy niż data ważności Bonu. Po upływie daty ważności Bon nie może być realizowany.

    4. Wartości Bonów łączą się ze sobą, co oznacza, że w ramach płatności za jedno zamówienie można wykorzystać więcej niż jeden Bon.

    5. FLY zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych usług z zapłaty Bonem.

    VII. Zasady w przypadku rezygnacji i anulacji

    1. W przypadku gdy osoba dokonująca rezerwacji z częściową lub pełną płatnością Bonem rezygnuje z uczestnictwa w imprezie turystycznej i/lub usług dodatkowych na zasadach przewidzianych w umowie, otrzymuje zwrot Bonu o wartości uwzględniającej potrącenie kosztów rezygnacji lub anulacji. Otrzymany Bon zwrócony z potrąceniem kosztów zostaje przedłużony o 12 miesięcy.

    2. W przypadku gdy osoba dokonująca rezerwacji z częściową lub pełną płatnością Bonem nie skorzystała z Usługi z winy leżącej po stronie organizatora lub usługodawcy, zwracany jest jej Bon o pełnej wartości. Termin ważności zwróconego Bonu zostaje przedłużony o 12 miesięcy.

    3. Zwroty z tytułu płatności dokonanej z wykorzystaniem Bonu nie podlegają zamianie na ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy.

    VIII. Reklamacje

    1. Reklamacje dotyczące kwestii związanych z realizowaniem Bonów można zgłaszać FLY, na adres: Fly Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Nowogrodzka 42, 00-695 Warszawa.

    2. Reklamacje dotyczące określonych usług turystycznych zakupionych za pośrednictwem Bonu i/lub sposobu ich realizacji, posiadacz Bonu należy składać zgodnie z zasadami zawartymi w Ogólnych Warunkami Uczestnictwa w Imprezach Turystycznych Organizatora imprezy turystycznej.

    IX. Postanowienia końcowe

    1. Kupujący, składając zamówienie, oświadcza, iż zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje go.

    2. Kupujący zobowiązany jest poinformować osoby, którym przekaże Bony, o treści Regulaminu. Rezerwujący, dokonując realizacji Bonu, zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu. FLY nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez posiadacza Bonu lub rezerwującego z postanowieniami Regulaminu.

    3. FLY zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych kupujących i posiadaczy Bonów.

    X. Informacje dodatkowe

    1. Niniejszy regulamin dotyczy Bonów z numerem rozpoczynającym się od liter „RN” i opublikowany jest na stronie: https://fly.pl/regulamin-bony-wakacyjne/

    2. Zasady wykorzystania bonów z numerem rozpoczynającym się od liter „ŁF” dystrybuowanych przed 25.10.2022 r.: dostępne są na stronie https://fly.pl/regulamin-bony-fly/

    3. Zasady wykorzystania kuponów z numerem rozpoczynającym się od liter „NW” dostępne są na stronie: https://fly.pl/regulamin-kupony-fly-pl/