Chrissys Paradise (ex Felicity)
19.06.2024 - 3-0
Kupując, zyskasz
2357 punktów PAYBACK
Opinia Eksperta FLY.PL
- polecany na rodzinny wypoczynek
- brodzik, plac zabaw i miniklub dla dzieci
- bezpłatny bus do plaży
- sympatyczna, profesjonalna obsługa
Bardzo dobry wybór na rodzinne wakacje dla osób z mniejszym budżetem. Hotel położony jest w spokojnej miejscowości, więc polecam go szczególnie osobom nastawionym na relaks i wypoczynek. Jeśli planujemy urlop z dziećmi, nie będą się nudzić – do dyspozycji najmniejszych gości pozostaje brodzik, plac zabaw oraz miniklub. Minusem hotelu jest plaża oddalona 2 kilometry od ośrodka – kilka razy dziennie kursuje bezpłatny bus, jednak może stanowić to utrudnienie dla osób podróżujących z bardzo małymi dziećmi. Za największy atut Nicolas Villas uznaję przesympatyczną obsługę – uśmiechnięci, chętni do pomocy i rozmowni, zarówno Panie sprzątające pokoje, jak i barmani. Właściciel hotelu produkuje lokalne produkty, które można kupić na terenie hotelu, co na pewno ucieszy osoby, które będą chciały zabrać trochę Grecji do domu.
- Kalkulacja
- Opis oferty
- Oceny i opinie
- Mapa
- Pogoda
- Informacje praktyczne
Opis oferty
Udogodnienia w hotelu Chrissys Paradise (ex Felicity):
- WIFI Gratis
- Bez paszportu
- Animacje dla dorosłych
- Basen odkryty
- Dla rodzin z dziećmi
- Klimatyzacja
- Blisko lotniska
- Region nadmorski
- Życie nocne
- Sporty wodne
Opis organizatora:
Opis hotelu
Ośrodek hotelowy Chrissys Paradise (-ex Nicolas Villas) położony jest w pobliżu plaży (bezpłatny transfer na plażę od maja do października). Miasto Heraklion jest oddalone o około 23 km (Rethymnon około 59 km, Chania około 120 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 20 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Archeological Museum of Knossos (ok. 25 km), Archeological Museum (ok. 24 km), Natural History Museum (ok. 24 km) oraz Historical Museum (ok. 22 km). Przystanek autobusowy (ok. 2 km) zapewnia mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 19 km szpital. Lotnisko (HER) położone jest ok. 24 km od hotelu. Kolejne lotnisko (CHQ) jest oddalone o ok. 127 km.Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2022 roku, oddaje do dyspozycji gości 93 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:30, check-out do godz. 11:00), lobby, windę, sejf (odpłatny), minimarket oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Za usługę prania mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
DODATKOWE INFORMACJE: https://www.alexandros-apts.gr/WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą) i tenis stołowy (bezpłatnie). W odległości ok. 50 km od hotelu znajduje się pole golfowe. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Opieka nad dziećmi: program animacji i baby-sitting (ewentualnie za opłatą).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po grecku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz American Express.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.Istnieje możliwość wybrania innego pokoju:
Oceny i opinie o hotelu Chrissys Paradise (ex Felicity)
3.0
Bardzo dobra
62 opinii
klaudiab173
29.07.2022Cudowne miejsce godne polecenia dla każdego
Jesteśmy bardzo zadowoleni z Naszego pobytu w hotelu. Jedzenie godne polecenia, zróżnicowane. Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna (szczególnie Panie na recepcji i Pani Katerina pracująca na zmianie...
Przeczytaj całą opinięBen S
01.10.2023Chrissy,s
Hope this helps other. Overall good, however, hotel running out of beer and spirits an forced to purchase bottled or top shelf is not a lasting impression for an all inclusive resort. Food was ok...
Przeczytaj całą opiniętades111
29.09.2023Had a nice stay.
This is a nice 3 star hotel. The staff were welcoming - special thanks to receptionist Stella for being so helpful. Hotel is clean, the range of food can be limited and some food can run out if you...
Przeczytaj całą opinięOpinie nie są weryfikowane przez Fly.pl
Zobacz hotel Chrissys Paradise (ex Felicity) na mapie
Kliknij te ikony, żeby zobaczyć nazwy i ceny innych hoteli w okolicy.
Możesz w nie dalej klikać, przenosząc się na strony z dokładnymi opisami tych hoteli.
Grecja, Kreta Wschodnia ‒ pogoda
Średnia pogoda w ciągu roku
styczeń | luty | marzec | kwiecień | maj | czerwiec | lipiec | sierpień | wrzesień | październik | listopad | grudzień | ||
Średnia temperatura w dzień | |||||||||||||
Średnia temperatura w nocy | |||||||||||||
Średnia temperatura wody | |||||||||||||
Godziny słoneczne | |||||||||||||
Dni z opadami deszczu | |||||||||||||
Wilgotność powietrza |
Grecja, Kreta Wschodnia ‒ Informacje praktyczne
O kierunku
Stolica / Język
Ateny / grecki
Czas lokalny
Czas lokalny jest późniejszy o godzinę od obowiązującego w Polsce, więc po przylocie przestawiamy zegarek o godzinę do przodu.
Ogólne wymagania wjazdowe dla obywateli Polski
Wiza nie jest wymagana. Przekraczanie granicy możliwe na podstawie dowodu osobistego lub paszportu.
Szczepienia
Brak wymaganych szczepień.
Napięcie i rodzaj gniazdka
adapter nie jest wymagany, 230 V; 50 Hz / typ C, typ C-2, typ F
Pieniądze
Waluta
euro (EUR), 1 EUR = 100 centów , 1 EUR = 4.3294PLN, kurs NBP z dnia 2024-05-06
Napiwki
W restauracjach zazwyczaj zostawia się napiwek w wysokości od 5 do 15% ceny potrawy, pomimo że opłata za usługę jest wliczona w koszt. Bardzo ważne jest też pochwalenie potrawy – kelnerzy i właściciele restauracji uwielbiają tego typu komplementy.
Obowiązkowy podatek turystyczny
W Grecji obowiązuje podatek turystyczny w wysokości uzależnionej od standardu zakwaterowania oraz od sezonu. Opłaty wynoszą:
- obiekty 1- i 2-gwiazdkowe od marca do października 1,5 euro/noc/pokój, od listopada do lutego 0,5 euro/noc/pokój
- obiekty 3-gwiazdkowe od marca do października 3 euro/noc/pokój, od listopada do lutego 1,5 euro/noc/pokój
- obiekty 4-gwiazdkowe od marca do października 7 euro/noc/pokój, od listopada do lutego 3 euro/noc/pokój
- obiekty 5-gwiazdkowe od marca do października 10 euro/noc/pokój, od listopada do lutego 4 euro/noc/pokój.
Komunikacja
Komunikacja / transport publiczny
W większych miastach możemy łatwo poruszać się komunikacją miejską. Rozkłady jazdy często mogą być niezrozumiałe dla turystów. Zdarza się, że podana jest tam tylko godzina odjazdu z pierwszego przystanku. Jeśli decydujemy się na podróż taksówką, warto mieć na uwadze, że taksówkarze w Grecji nie są zbyt przyjemni i często próbują naciągnąć turystów na dodatkowe koszty. O zamówienie taksówki warto poprosić obsługę hotelową i zapytać o koszt dojazdu, jeśli cena wydaje się zbyt wysoka, możemy się targować. W Atenach dostępne są też usługi firmy Uber. To wygodne rozwiązanie, ale wadą tego rozwiązania może być fakt, że niektóre opisy umieszczane są wyłącznie w alfabecie greckim.
Wynajem samochodów
W Grecji panuje ruch prawostronny. W przypadku wynajmu auta, kierowca kategorii A, B lub C musi mieć ukończone 21 lat i prawo jazdy przynajmniej od roku. Ograniczenie prędkości dla samochodów osobowych nie różni się od polskich standardów.
Informacje
Ważne lokalne informacje i zwyczaje
W Grecji panuje wiele zasad, których należy przestrzegać, aby nikogo nie urazić. Warto wiedzieć, że Grecy z odrazą podchodzą do osób nietrzeźwych i nawet niewielkie incydenty związane z niewłaściwym zachowaniem osób pijanych w restauracjach mogą skutkować wezwaniem policji. Grecy są też wyczuleni na wszelkie tematy związane z krytyką kościoła i greckich świeckich, ponieważ wysokim autorytetem w Grecji cieszy się kościół prawosławny, dlatego lepiej nie zabierać głosu w tego typu dyskusjach w obecności miejscowych. W wielu miejscach można spotkać się z zakazem fotografowania, trzeba mieć to na uwadze między innymi w muzeach, w pobliżu wykopalisk architektonicznych czy przy lotniskach. Często również możliwość robienia zdjęć w obiektach wiąże się z wykupieniem zgody. ... Czytaj cały opisZwiń opis
Aktualne informacje na temat stanu bezpieczeństwa w danym kraju, znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych