poludniowa Polska

    Branża turystyczna odpowiada na potrzeby podróżnych w związku z powodzią

    Marta Wielgosz
    Branża turystyczna błyskawicznie zareagowała na sytuację powodziową w Polsce. Poza dołączeniem do zbiórek dla poszkodowanych, biura podróży zapowiedziały, że w elastyczny sposób podejdą do potrzeb swoich klientów z zalanych terenów.

    W ostatnich dniach powódź dotknęła mieszkańców południowych regionów Polski. Wpłynęła na różne aspekty życia. W wielu przypadkach wymusiła również konieczność zmiany planów odnośnie wyjazdów na urlop. W żadnym momencie lotniska nie były zagrożone, cały czas działają bez zakłóceń, a podróże nie są zagrożone odwołaniem. W obliczu powodzi wiele osób nie myśli jednak teraz o wyjazdach, nawet jeśli są już zaplanowane. Branża turystyczna z pełnym zrozumieniem podchodzi do takich sytuacji. W trosce o komfort klientów, którzy ucierpieli w powodzi,  biura podróży oferują im możliwość elastycznej zmiany terminu wykupionych wakacji lub nawet zrezygnowania z nich na dogodnych warunkach. Każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie, z uwzględnieniem sytuacji konkretnej osoby tak, aby znaleźć jak najlepsze rozwiązanie w tych wyjątkowych okolicznościach. Wśród touroperatorów, którzy deklarują elastyczne podejście, znaleźli się m.in. Itaka, Rainbow Tours, Grecos Holidays i Join UP! Polska. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu. My, jako zespół FLY.PL, również dołożymy wszelkich starań, aby każdy z naszych klientów dotkniętych tą trudną sytuacją mógł zmienić lub zrealizować swoje plany wakacyjne w sposób komfortowy i bezpieczny.

    Udostępnij

    Skopuj link

    FLY.PL