Konsumencki Lider Jakości 2019 brązowe godło

Wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości 2019

Autor: Marta Rolbiecka, Data publikacji:

FLY.PL zostało nagrodzone brązowym godłem w programie Konsumencki Lider Jakości 2019 w kategorii „Sklepy internetowe – turystyka” przeprowadzonym przez Redakcję „Strefy Gospodarki”

Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie tysięcy opinii respondentów, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji badania. Jako uzasadnienie wyboru, polscy konsumenci wskazali m.in. dobrą opiekę nad klientem oraz rewelacyjne oferty, dużą ilość promocji, a także wygodę porównywania i zamawiania wakacji.

Brązowe godło programu Konsumencki Lider Jakości to dla nas duże wyróżnienie i potwierdzenie rozpoznawalności marki FLY.PL. Bardzo cieszy mnie to, że w swoich uzasadnieniach respondenci wskazywali na najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, a także na największy wybór atrakcyjnych ofert – mówi Grzegorz Bosowski prezes FLY.PL.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program, którego celem jest wyłonienie w opinii konsumentów najlepszych marek i firm działających na polskim rynku. Jest on prowadzony przez Redakcję „Strefy Gospodarki” – niezależnego dodatku, dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną.

certyfikaty i nagrody przyznane FLY.PL Grzegorz Bosowski

FLY.PL