Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona!

    Magdalena Krutul

    Nagroda specjalna dla FLY.PL – Kampania o bezpiecznym podróżowaniu w pandemii nagrodzona w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021

    W ramach nagrodzonej kampanii FLY.PL stworzyło m.in. cykl artykułów poświęconych obostrzeniom i zasadom wjazdowym w krajach najchętniej odwiedzanych przez polskich turystów.

    Wysoka jakość przygotowywanych treści spowodowała zwiększenie obecności marki w internecie, mediach ogólnoinformacyjnych i branżowych w sposób organiczny. Działania te przyczyniły się do pozyskania nowych klientów oraz zmniejszenia dystansu między FLY.PL a konkurencją – wyjaśnia Kacper Daszke Dyrektor marketingu i e-commerce FLY.PL

    Efekty kampanii zostały docenione przez kapitułę konkursu, która zdecydowała przyznać FLY.PL nagrodę specjalną w kategorii Creative actions in crisis. W tej kategorii wyróżniono nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.

    Pomysł na przygotowanie kampanii informacyjnej pojawił się po pierwszych komunikatach o zamknięciu granic. Widmo kryzysu związanego z ograniczeniem możliwości podróżowania i szerzące się w mediach fake newsy zainspirowały nas do stworzenia bazy wiedzy z komunikacją rzetelną, bez podwyższonego poziomu sensacji obecnego w mediach tradycyjnych.

    Dziękujemy za to wyróżnienie, które jest zwieńczeniem miesięcy intensywnej pracy – dodaje Kacper Daszke Dyrektor marketingu i e-commerce FLY.PL

    Performance Marketing Diamonds CEE 2021 to trzecia edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jest to pierwszy i jedyny w Polsce międzynarodowy konkurs skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji. W kapitule konkursu znalazły się cenione osoby z branży e-commerce.

    Udostępnij

    Skopuj link

    FLY.PL