W ramach nagrodzonej kampanii FLY.PL stworzyło m.in. cykl artykułów poświęconych obostrzeniom i zasadom wjazdowym w krajach najchętniej odwiedzanych przez polskich turystów.
– Wysoka jakość przygotowywanych treści spowodowała zwiększenie obecności marki w internecie, mediach ogólnoinformacyjnych i branżowych w sposób organiczny. Działania te przyczyniły się do pozyskania nowych klientów oraz zmniejszenia dystansu między FLY.PL a konkurencją – wyjaśnia Kacper Daszke Dyrektor marketingu i e-commerce FLY.PL
Efekty kampanii zostały docenione przez kapitułę konkursu, która zdecydowała przyznać FLY.PL nagrodę specjalną w kategorii Creative actions in crisis. W tej kategorii wyróżniono nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.
– Pomysł na przygotowanie kampanii informacyjnej pojawił się po pierwszych komunikatach o zamknięciu granic. Widmo kryzysu związanego z ograniczeniem możliwości podróżowania i szerzące się w mediach fake newsy zainspirowały nas do stworzenia bazy wiedzy z komunikacją rzetelną, bez podwyższonego poziomu sensacji obecnego w mediach tradycyjnych.
Dziękujemy za to wyróżnienie, które jest zwieńczeniem miesięcy intensywnej pracy – dodaje Kacper Daszke Dyrektor marketingu i e-commerce FLY.PL