Mądrze zaplanuj wakacje!

Data publikacji:

Maciej Nykiel z fly.pl był gościem audycji „Pogotowie konsumenckie”

Piaszczysta plaża, krystalicznie czyste morze i beztroski wypoczynek na miękkim piasku. Każdy z nas z niecierpliwością czeka na zasłużony urlop! Pamiętajcie, że przed wyjazdem, warto zadbać nie tylko o to, aby w walizce znalazł się krem przeciwsłoneczny, ale również o dokładne sprawdzenie umowy z touroperatorem. Wszystko po to, aby mieć gwarancję, że nasze marzenia pokryją się z rzeczywistością. 

Jak przekonują eksperci, „przed wyjazdem warto dokładnie sprawdzić ofertę, aby później uniknąć rozczarowań. W biurze podróży dokładnie sprawdźmy więc standard hotelu i pamiętajmy, że hotelowa gwiazdka gwiazdce nierówna. Często na Południu Europy wybieramy kempingi, pola namiotowe, kwatery, np. w Chorwacji, tam kategoria nie opiera się na gwiazdkach, a często na tzw. kluczach apartamentowych. Czym bardziej na Południe, czym bliżej Afryki, tym z kategoryzacją jest coraz gorzej, łącznie z tym, że w niektórych krajach gwiazdki hotelowe się wręcz kupuje” – mówi Maciej Nykiel, dyrektor zarządzający fly.pl.

Prezes PZOT-u, Krzysztof Piątek, podkreśla, że znikoma część wczasowiczów jest niezadowolona z wypoczynku i decyduje się na złożenie reklamacji. Jak stwierdza, „w przypadku wiodących biur podróży to są ułamki procenta, gdyż mamy do czynienia w Polsce z dużą grupą solidnych biur podróży, prowadzących działalność od dwudziestu kilku lat, którzy dbają o to, aby Klienci wrócili zadowoleni” - wyjaśnia ekspert.

Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem i ofertą na lato 2017!

Zespół FLY.PL.

źródło: www.polskieradio.pl/42/5501/Artykul/1782662,Przed-wakacyjnym-wyjazdem-poznaj-swoje-prawa-Brak-widoku-na-morze-tez-mozna-reklamowac

FLY.PL